در این متن قصد داریم شرکت شاهین یدک پارسیان بزرگترین مرکز پخش عمده لوازم یدکی تتیک در اصفهان را خدمت شما معرفی کنیم پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

مرکز پخش عمده لوازم یدکی تتیک در اصفهان

شرکت شاهین یدک پارسیان مرکز پخش لوازم یدکی تتیک در اصفهان

شرکت شاهین یدک پارسیان یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در سطح استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری می باشد که با در اختیار داشتن بزرگترین انبار های لوازم یدکی خودرو به صورت مکانیزه دارای اتوماسیون انبارداری وهمچنین با در اختیار داشتن فروشگاه اینترنتی کار آی کالا معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو در سطح کشور اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت ها و برند های مختلف لوازم یدکی خودرو در سطح کشور نموده که از آن جمله می توان از برندهای معتبر کروز و آماتا و تتیک و …. نام برد.

مرکز پخش عمده لوازم یدکی تتیک در اصفهان

شرکت شاهین یدک پارسیان عمده فروش لوازم یدکی تتیک در اصفهان

برند تیتیک ترکیه عرضه کننده سوپاپ انواع خودرو می باشد این شرکت ترکیه ای تولیدات خود را با بهترین متریال استاندارد اروپا تهیه نموده و در مجهزترین آزمایشگاه ها تست نموده است به نحوی که لوازم یدکی خارجی هیچگونه گارانتی ندارد ولی محصولات تتیک دارای شش ماه گارانتی می باشد. و این نشانه اطمینان شرکت از کیفیت بالای محصولات تتیک است.

برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

شرکت تتیک مرکز پخش عمده لوازم یدکی تتیک در اصفهان

فروشگاه اینترنتی

شرکت شاهین یدک پارسیان به عنوان عمده فروش لوازم یدکی تتیک در اصفهان با در اختیار داشتن مجربتربن کارشناسان فروش در قسمت فروشگاه اینترنتی و بزرگترین انبار مکانیزه با اتوماسیون دیجیتال اقدام به فروش اینترنتی و آنلاین در تمام ساعات شبانه روز و حتی روز های تعطیل و ارسال در سریع ترین زمان ممکن و تحویل سالم به همکاران گرامی و مصرف کنندگان گرامی می باشد. فروشگاه اینترنتی کار آی کالا متعلق به شرکت شاهین یدک پارسیان ارائه دهنده جدید ترین خدمات فروش آنلاین در کشور می باشد.

برای آگاهی از لیست قیمت ها و خرید اینجا کلیک کنید.