رضایت و اعتماد مشتریان

مدیرعامل سایپایدک اعلام کرد:

افزایش رضایت و اعتماد مشتریان سایپا یدک

افزایش رضایت و اعتماد مشتریان به شبکه نمایندگی سایپایدک با افزایش کمیت و کیفیت توزیع قطعات یدکی.

لفزایش رضایت و اعتماد مشتریان

با افزایش حجم و کیفیت توزیع قطعات یدکی، رضایت و اعتماد مشتریان به شبکه نمایندگی سایپایدک را افزایش دهید.

مدیرعامل سایپایدک گفت: بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت تحقیقات کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایت مشتریان و در نتیجه اعتماد به شبکه نمایندگی های سایپا افزایش یافته است.

به گزارش سایپا نیوز، مجتبی معظمی با بیان این مطلب گفت: بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، رضایت مشتریان از خدمات خودروهای گروه سایپا شامل سایپا، پارس خودرو و زامیاد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. که این امر نشان دهنده افزایش اعتماد مشتریان و کیفیت خدمات در شبکه نمایندگی ها است.

وی افزود: با افزایش کیفیت قطعات و تنوع توزیع قطعات، مراجعه خودروهای تحت گارانتی کاهش و پذیرش خودروهای تحت وارانتی در شبکه نمایندگی ها ۱۴ درصد افزایش یافت. این امر موجب افزایش سهم بازار سایپا از بازار لوازم یدکی و قطعات اصلی شده است.

مدیرعامل سایپایدک در ادامه بیان کرد: بر اساس سیاست مدیر عامل گروه سایپا با برنامه ریزی مناسب و تامین به موقع قطعات موفق شدیم رکورد ماهانه فروش قطعات را بشکنیم و به این ترتیب ثبت رکورد در فروش قطعات محقق شد. در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

معظمی افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات برای جلب رضایت مشتریان به تامین به موقع قطعات مربوط می شود و سایپایدک تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مشتریان دغدغه تامین قطعات مصرفی خود را نداشته باشند.

وی گفت: فروش ۱۰ ماهه قطعات نیز نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که نشان می دهد زنجیره فروش قطعات سایپا یدک با توزیع و سیستم قطعه سازی مناسب و به دلیل استفاده از شبکه قوی به توسعه خود در بازار قطعات کمک می کند.

مدیرعامل سایپا یدک: این میزان فروش مرهون تلاش و پشتکار همه همکاران و شبکه بزرگ توزیع سایپا یدک است و بر این اساس سعی در مدیریت فروش قطعات یدکی، نظارت و کنترل بازار، استفاده از روش های تشویقی فروش، رضایت مشتری بیش از هر زمان دیگری باید تامین شود.

معظمی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای قطعات در ماه های پایانی سال به دلیل سفرهای نوروزی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان شبکه نمایندگی ها اندیشیده شده و به همین دلیل ، تامین و توزیع قطعات در بازار و شبکه نمایندگی ها بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید