استاندار کرمانشاه در بازدید خود از ایران خودرو این موضوع را مطرح کرد

پیگیر توسعه سایت کارخانه ایران خودرو کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: تولید ایران خودرو در کرمانشاه یکی از قطب های صنعتی اصلی این استان است که از ظرفیت تولید خوبی برخوردار است و نقش مهمی در توسعه استان دارد و به دنبال توسعه آن با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هستیم.

توسعه سایت کارخانه ایران خودرو کرمانشاه را دنبال می کنیم

طرح توسعه سایت ایران خودرو کرمانشاه
طرح توسعه سایت ایران خودرو کرمانشاه

ایکوپرس- محمد طیب صحرایی در بازدید از ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در طراحی و تولیدات مختلف توانمندی های خوبی دارد و این گروه و سایر صنایع و شرکت های دانش بنیان در جهت توسعه صنعت خودرو با تکیه بر متخصصان ملی گام های مهمی برداشته اند. .

وی با بیان اینکه تولید محصولات باکیفیت با تلاش و کوشش به دست آمد و انعکاس اعتماد به نفس صنعتگران ماست، پیش بینی کرد با بالا رفتن کیفیت محصولات داخلی و استانداردسازی محصولات مصرف کنندگان هم با آسودگی خاطر و اطمینان از محصولات داخلی استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت ایران خودرو در زمینه توسعه خودروهای برقی گفت: در شرایط کنونی آلودگی هوا و مصرف سوخت فسیلی، طراحی و تولید خودروهای برقی انتخاب خوب و به موقعی است که امیدوارم چنین شود. پروژه هایی مثل خودروی ریرا مورد حمایت قرار خواهند گرفت زیرا نقش مهمی در کاهش آلودگی دارند.

صحرایی استفاده از خودروهای برقی در کلانشهر کرمانشاه را ضروری اعلام کرد و گفت: در کرمانشاه نیز مانند شهرهای بزرگ راهی جز استفاده از خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا وجود ندارد. ظرفیت و توانایی ایران خودرو شرایط استفاده از این خودروها را در شهر کرمانشاه فراهم می کند.

شایان ذکر است، صحرایی استاندار کرمانشاه و هیئت همراه از سالن های مونتاژ و سالن بدنه سازی و همچنین مرکز تحقیقات، طراحی و توسعه محصول نمایشگاه محصولات ایران خودرو بازدید کردند تا از توانمندی های تولیدی این خودروساز و آخرین تولیدات این خودروساز آکاهی بیشتر بدست آورند.

مهرکام پارس کرمانشاه در حال تبدیل شدن به مکانی جامع برای تولید مجموعه های تزیینی خودرو

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از غرفه شرکت مهرکام پارس گفت: با بالاترین حمایت و همکاری به زودی کل ظرفیت تولید سایت مهرکام پارس در کرمانشاه را افتتاح خواهیم کرد.

صحرایی در بازدید از مهرکام پارس تهران که با حضور معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو و مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو برگزار شد، اعلام کرد که با همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو، تصویر مشخص تری برای همکاری ترسیم خواهیم کرد. وی افزود: هدف این است که این شرکت به یک سایت جامع و فعال در کرمانشاه تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: ساخت کلیه قطعات تزئینی و پکیج های ویژه مورد نیاز خودرو در محل کرمانشاه هم برای شرکت ایران خودرو و هم برای استان کرمانشاه مفید است.

سید مرتضی صدر، رئیس هیئت مدیره مهرکام پارس نیز از حمایت استاندار کرمانشاه از مهرکام پارس در این منطقه قدردانی کرد و گفت: هدف مهرکام پارس توسعه فعالیت ها و افزایش تولید در استان کرمانشاه با حمایت دولت است.

وی گفت: مهرکام پارس کرمانشاه با ساخت خط رنگ جدید بر اساس استانداردهای جهانی ظرفیت تولید را افزایش می دهد و اشتغال ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که شرکت مهرکام یکی از شرکت های تولیدی موفق در استان کرمانشاه است که در زمینه تولید قطعات تزئینی خودرو برای شرکت ایران خودرو کرمانشاه فعالیت می کند. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و ایجاد اشتغال برای جوانان استان کرمانشاه نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان کرمانشاه دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید