مگاموتور و بانک صادرات

توسعه همکاری صنعت خودروسازی کشور و شبکه بانکی کشور؛

تفاهم نامه همکاری مگاموتور و بانک صادرات امضا شد

امضای تفاهم نامه همکاری بین مگاموتور و بانک صادرات
امضای تفاهم نامه همکاری بین مگاموتور و بانک صادرات

در مراسمی ویژه با حضور آقای مرتضی منتظرالمهدی مدیرعامل محترم شرکت مگا موتور و آقای محسن سیفی مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران، قرارداد همکاری مشترک بین مجموعه تولیدی مگاموتور و بانک صادرات ایران امضا شد.

به گزارش سایپا نیوز، این تفاهم نامه با هدف تامین نقدینگی لازم برای تولید از طریق تامین تسهیلات ریالی و ارزی، خرید دین، اوراق گام، مرابحه، ال سی داخلی و اسناد اعتباری بین طرفین امضا شد. با توجه به گستردگی توافقات به عمل آمده خواسته های طرفین برآورده شده است، بدون شک گام های بلندی در زمینه توسعه تولید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برداشته خواهد شد.

با امضای تفاهم نامه همکاری بین مگاموتور و بانک صادرات امیدواریم چرخ پیشرفت در این واحد بزرگ صنعتی سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرعامل شرکت مگاموتور در مراسم امضای قرارداد فوق گفت: با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی سال جاری مهمترین هدف این شرکت تحقق شعار سال است که با همکاری این شرکت و بانک صادرات ایران این امر حتما به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: فرصت ها و زمینه های بسیار خوبی برای همکاری بین دو طرف که توسط کارشناسان مورد مطالعه قرار گرفته و در آینده می توان شاهد ارتقای سطح همکاری این دو مجموعه بود.

منتظرالمهدی گفت: مگاموتور با ۹ زیر مجموعه و بیش از ۳۵۰ شرکت و واحد تامین و تولید قطعات یدکی در موقعیت بسیار خوبی برای توسعه همکاری با بانک صادرات قرار دارد و می توان از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

مدیرعامل بانک صادرات نیز در این مراسم از تمایل این مجموعه بزرگ اقتصادی و مالی کشور برای همکاری با شبکه تولید و صنعت خبر داد و گفت: جریان تولید برای بانک صادرات به دلیل اهمیت موضوع که اشتغال و رشد اقتصادی است مهم است. و این بانک آمادگی پاسخگویی به نیازهای مگاموتور در این زمینه را دارد.

وی گفت: شرکت مگاموتور که سابقه ای طولانی در تولید دارد، مدت هاست با بانک صادرات همکاری می کند و امیدواریم با سرعت و تعالی این همکاری را توسعه دهیم.


در صورت تمایل به دریافت مشاوره در زمینه لوازم یدکی خودرو با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید