افزایش ۷۵ درصدی فروش ساپکو به ایساکو

با تلاش شرکت ساپکو و تعامل مسئولانه با تولیدکنندگان و ایساکو و با توجه به تحویل به موقع قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروها، به عنوان یکی از حوزه هایی که ساپکو مسئولیت تامین قطعات را بر عهده دارد، افزایش فروش به ایساکو با رکورد ۷۵ درصدی از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم.

ایکوپرس- در راستای تحویل به موقع قطعات ضروری برای خدمات پس از فروش و نیازهای امدادی و برای جلب رضایت حداکثری مشتریان، مجموع عرضه و فروش شرکت ساپکو به ایساکو از ابتدای سال مالی ۱۴۰۲ تا پایان دی ماه شاهد رشد بوده است. این رشد ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل می باشد.

بر این اساس، تداوم رشد قابل پیش بینی ساپکو در بهره وری تامین نیازهای ایساکو و فروش و خدمات پس از فروش به عنوان یکی از حوزه های تحت وظیفه ساپکو، آمار فروش مورد انتظار در پایان سال جاری را به ثبت رکورد فروش پنج برابری میرساند. در مقایسه با ارزش فروش پنج سال گذشته که تضمین کننده تامین به موقع نیازهای شبکه خدمات پس از فروش در روزهای پایانی سال است.

ارقام مذکور حاکی از رشد ۱۴۰ درصدی فروش فصلی ساپکو و ایساکو در دو ماه آذر و دی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

لازم به ذکر است رویکرد پیگیری و کسب حداکثر سفارشات از طریق تعمیق تعامل با تولیدکنندگان و ایساکو در زمینه قیمت خرید و فروش قطعات مورد نیاز، شناسایی گلوگاه های تحویل و استفاده از حداکثر ظرفیت تولید سازندگان از طریق تعامل بین آنها و تامین کنندگان ساپکو است. این واحدها به گونه ای است که آسیب به روند تولید محصولات گروه صنعتی و ارزیابی و بهبود فرآیندها در گروه ساپکو یکی از دلایل اصلی افزایش چشمگیر فروش قطعات از ساپکو به ایساکو است.

همچنین کاهش تعداد قطعات امدادی مورد انتظار در دفاتر خدمات پس از فروش ایساکو از ۱۱۹۳۵ قطعه در مرداد ۱۴۰۲ به ۲۳۹ قطعه در پایان دی ماه از دیگر اقدامات ساپکو است که با پیش بینی و ارسال ۹۰ درصد امکان پذیر شد. از ایساکو خدمات برجسته انتظار می رود این پلت فرم رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو را تا حد زیادی بهبود بخشد و زمان انتظار خودروهای امدادی را کاهش دهد.

یکی از اولویت های ساپکو علاوه بر تحویل به موقع خطوط تولید ایران خودرو برای جلب رضایت حداکثری مشتریان، تحویل به موقع قطعات مورد نیاز به شبکه خدمات مشتریان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید